CATEGORII

Contul Meu

CATEGORII
Coșul dvs

Politica de Livrare Comandă

Politica de Livrare & Retur

Ultima actualizare: 17 octombrie 2025 • Această pagină oferă informații transparente despre procedurile RoboKit de livrare, expediere și retur.


Cum expediem

Toate produsele sunt sigilate în cutii și ambalate cu grijă. Toate produsele electronice sunt testate și verificate mecanic înainte de expediere. Suntem încrezători că veți fi mulțumiți când deschideți cutia RoboKit.

Locația depozitului: Întregul nostru stoc se află în București, România. Produsele aflate în stoc sunt procesate în 1–3 zile lucrătoare.


Opțiuni de livrare (România)

CurierTimp de livrare (zile lucrătoare)
Fan Courier1–3 zile lucrătoare
Sameday1–3 zile lucrătoare


Timp de procesare/expediere

Toate produsele aflate în stoc sunt expediate în 1–3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În perioadele de promoții, lipsă de stoc sau sărbători legale, acest termen poate fi extins. În astfel de cazuri, clienții sunt informați prin e-mail.


Costuri de livrare

Livrarea pe teritoriul României începe de la 10,99 RON (EasyBox). Costul final depinde de curierul selectat, adresa de livrare și greutatea sau dimensiunile coletului. Tariful exact este afișat în timpul finalizării comenzii.

Livrare gratuită: Disponibilă pentru toate comenzile din România peste 150 RON.


Livrare internațională

În prezent livrăm în țările din Uniunea Europeană. Tarifele și timpii de livrare internațională variază în funcție de destinație. Vă rugăm să introduceți țara și codul poștal în timpul finalizării comenzii pentru o estimare corectă.


Politica de retur & rambursare

Puteți returna un produs pentru rambursare sau schimb în termen de 30 de zile de la data livrării, în conformitate cu legislația UE privind protecția consumatorilor.


Condiții de retur

  • Produsele trebuie returnate în ambalajul original, incluzând toate accesoriile, certificatele de garanție și manualele.
  • Retururile trebuie să includă numărul comenzii (RMA). Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita un RMA înainte de a returna produsul.
  • Dacă produsul este defect sau am comis o eroare, vom acoperi costurile de returnare. În caz contrar, clientul poate fi responsabil pentru taxele de returnare.


Produse greșite sau deteriorate

Dacă ați primit un articol greșit sau defect, vă rugăm să ne contactați în termen de 30 de zile de la livrare. Trimiteți numărul comenzii și o fotografie a produsului către echipa noastră de asistență, iar noi vom furniza un înlocuitor sau o rambursare.

Contact pentru retururi & asistență

Pentru cereri de retur și asistență, contactați-ne prin: 

[email protected]

+40 773 329 141 (Lun–Vin, 09:00–17:00)


Adresă depozit (Adresă de expediere): Etyra Technology SRL, Strada Linia de Centura, Nr. 50, Bloc Q15 Complex Cosmopolis, Comuna Ștefăneștii de Jos, Jud. Ilfov - CP: 077175, România

Adresă sediu: Etyra Technology SRL, Strada Bulgarus nr.65, etaj 1, Parter, Birou 2, Sector 5, București, CP: 52836 - România


La solicitarea unui retur, vă rugăm să includeți numărul comenzii (RMA) și fotografii ale produsului. Vă vom furniza procedura de retur și un AWB/etichetă de expediere.

Notă de securitate: Site-ul nostru este protejat cu SSL (HTTPS). Informațiile comerciale, politicile de retur și de livrare sunt aliniate cu detaliile din Merchant Center.

WhatsApp Chat

Bună ziua! Bine atı venit lâ RoboKit Cum v-am putea ajuta? Vă rugăm să faceți clic pe unul dintre reprezentanții noștri de mai jos pentru a discuta pe WhatsApp.