Politica de Anulare a Comenzii / Retur
Pentru a efectua un retur, vă rugăm să accesați PAGINA DE RETUR.
Drepturile Consumatorului
Produsele achiziționate la distanță pot fi returnate conform O.U.G. nr. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul cu privire la retragerea din contract, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului. Retururile se efectuează pe cheltuiala clientului și trebuie realizate în termen de 30 de zile calendaristice de la data notificării retragerii. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport folosit la primirea produselor.
Obligațiile Etyra Technology S.R.L.
Restituirea integrală a valorii comenzii se va face cât mai curând posibil după primirea produsului returnat. Suma rambursată nu include costurile de transport.
Rambursarea se va efectua utilizând aceleași metode de plată, în măsura în care acest lucru este rezonabil posibil. În cazul plăților efectuate prin ramburs, restituirea se va face prin transfer bancar în contul indicat în mod clar de către consumator.
Obligațiile Consumatorului
Produsele trebuie predate personal către Etyra Technology S.R.L. sau unui curier autorizat, fără întârzieri nejustificate și în maximum 14 zile de la notificarea intenției de retragere.
Consumatorul suportă costurile de returnare.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționalitatea produselor.
Returul Produselor
Puteți solicita returul produselor în următoarele situații:
- Produsul livrat nu corespunde specificațiilor de pe site. Returul în vederea înlocuirii sau rambursării integrale este permis.
- Produs nefuncțional în primele 30 de zile lucrătoare de la primire. Produsul achiziționat va fi înlocuit cu unul funcțional după notificare scrisă sau prezentarea acestuia la sediu.
- Retur prin Locker: contactați serviciul de relații cu clienții pentru instrucțiuni.
- Retur prin Curier la adresa specificată: contactați serviciul de relații cu clienții pentru programarea ridicării.
Adresa pentru Retururi
Retururile pot fi trimise prin curier către Depozitul / Centrul nostru Logistic la adresa:
Str. Linia de Centură, Nr. 50, Bloc Q15, Complex Cosmopolis, Ștefăneștii de Jos. Ilfov – Cod Poștal: 077175, România.
NOTĂ: Aceasta este adresa centrului logistic, nu adresa oficială înregistrată a companiei.